حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
360 شعبه سیار اخذ رای در استان اصفهان

۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی هستند که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد:

360 شعبه سیار اخذ رای در استان اصفهان

 

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 360 شعبه سیار و 3 هزار و 107 شعبه ثابت اخذ رای در استان اصفهان برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیده شده است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، رفیعی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بالغ بر 7 هزار و 96 نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 2 هزار و 469 نفر در حوزه شهری و 3 هزار و 124 هزار نفر در حوزه روستایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۹۹۷ روستایی و عشایر وارد عرصه انتخابات شدند که  تعداد شعب اخذ رای تا دیروز ۳ هزار و ۴۶۷ شعبه است، ادامه داد: ۲ هزار و ۴۵۶ شعبه شهری و ۱ هزار و ۱۱ شعبه روستایی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تعیین شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان شمار واجدان شرایط رای دادن در این استان در انتخابات پیشِ رو را سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر اعلام کرد وگفت: یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

وی اضافه کرد: ۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

دیدگاه / پاسخ