حالت شب
  • Tuesday, 19 March 2024
تخصیص اعتبار 25 میلیارد تومانی برای تهیه غذای نیازمندان

یک تن گوشت گرم، ۱۳۰۰بسته معیشتی، هزار پرس غذای گرم و 3 هزار ماسک بهداشتی با مساعدت خیران و مراکز نیکوکاری فریدن بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان و روستاهای منطقه توزیع شد.

در ده روز اول ماه محرم صورت گرفت

تخصیص اعتبار 25 میلیارد تومانی برای تهیه غذای نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با آغاز ایام محرم، 503 هزار پرس غذای گرم و بیش از 47 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، مهدی عبدلی، کریم زارع با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در استان اصفهان در این ایام افزود: بیش از 25 میلیارد تومان در قالب غذای گرم، بسته‌های معیشتی و سبد بهداشتی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در ایام سوگواری سالار شهیدان، اهدا شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی، همزمان با ماه محرم و توجه ویژه به معیشت نیازمندان، اظهار داشت: این طرح با برپایی 72 آشپزخانه به عدد شهدای کربلا، تحت عنوان "آشپزخانه اطعام حسینی" با استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود دایر و با همراهی بی نظیر خیران به 118 مرکز طبخ غذا افزایش یافت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری در این ایام، موضوع اطعام و نذری دادن است، ادامه داد: در دهه اول ماه محرم با توجه به پیش‌بینی صورت پذیرفته 503 هزار پرس غذای گرم و بیش از 47 هزار بسته معیشتی، همچنین 17 هزار و 500 سبد بهداشتی میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی تصریح کرد: یک تن گوشت گرم، ۱۳۰۰بسته معیشتی، هزار پرس غذای گرم و 3 هزار ماسک بهداشتی با مساعدت خیران و مراکز نیکوکاری فریدن بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان و روستاهای منطقه توزیع شد.

زارع گفت: در دهه اول ماه محرم با مشارکت خیران نیک اندیش یک تن گوشت گرم، هزار و 300 بسته معیشتی، هزار پرس غذای گرم و 3 هزار ماسک بهداشتی میان مددجویان تحت حمایت این شهرستان و روستاهای منطقه توزیع شد.

وی با اشاره به 4 هزار و 590 خانوار تحت پوشش این نهاد، ادامه داد: یک تن گوشت گرم به ارزش 130میلیون تومان در بسته های یک و نیم کیلویی، هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش 74 میلیون تومان و هزار پرس غذای گرم به ارزش 30 میلیون تومان در این ایام به مددجویان اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)  با تاکید بر اینکه طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: نیکوکاران می توانند نذورات خود را از طریق مراجعه حضوری به این اداره و مراکز نیکوکاری و یا با شماره گیری کد دستوری #0315*8877* ارائه کنند.

دیدگاه / پاسخ