حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
آشنایی با لیست بهترین پزشکان و متخصصان کلیه و مجاری ادراری در ایران

آشنایی با لیست بهترین پزشکان و متخصصان کلیه و مجاری ادراری در ایران

آشنایی با لیست بهترین پزشکان و متخصصان کلیه و مجاری ادراری در ایران

اگر به دنبال انتخاب بهترین متخصص کلیه و مجاری ادراری برای درمان مشکلات و بیماری های خود هستید، لازم است که لیستی از بهترین متخصصان مربوطه را داشته باشید تا بتوانید از میان آنها بهترین پزشک متخصص را انتخاب کنید ، رد همین راستا در این بخش، آشنایی با لیست بهترین پزشکان و متخصصان کلیه و مجاری ادراری در ایران مورد بررسی قرار گرفته شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

بیماری های کلیه و مجاری ادراری کدام اند؟

بیماری های مرتبط  با کلیه و مجاری ادراری،  طیف گسترده ای دارند، از این رو برخی از این  بیماری ها که در کودکان، مردان و زنان بروز می کند شامل؛ پایین نیامدن بیضه ها در کودکان، واریکوسل، قطع رگ های بالای بیضه، سرطان مثانه، سرطان کلیه ها، مثانه بیش فعال، عفونت مخمری، عفونت های مقاربتی،  سندرم مثانه دردناک، سرطان بیضه ها، سرطان آلت تناسلی، نازایی در آقایان، سرطان غدد فوق کلیه ، سرطان پروستات، مشکلات نعوظ در مردان و... می باشد.

 

در چه مواردی باید به متخصص اورولوژی مراجعه کرد؟

در صورتی که فرد دچار علائمی چون؛ ادرار قطره ای، احساس درد و سوزش هنگام ادرار، مشاهده خون در ادرار، ترشحات ادرار، درد در کلیه ها و حالت تهوع، احساس درد در لگن و ... گردد، لازم است که سریعا به پزشک اورولوژی مراجعه کند.

 

متخصصان کلیه و مجاری ادراری چه وظایفی را برعهده دارند؟

متخصصان کلیه و مجاری اداری با توجه به آموزش های پزشکی که در خصوص مشکلات کلیه و مجاری ادراری دیده اند، وظیفه پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات مربوطه را برعهده دارند.

یک متخصص کلیه و مجاری ادراری که متخصص اورولوژی نامیده می شود، تنها در صورتی موفق به درمان بیماری های کلیه و مجاری اداری خواهد شد که علت و نوع بیماری را به خوبی تشخیص دهد.

متخصص اورولوژی مشکلات کلیه و مجاری ادراری را با انجام معاینات فیزیکی و یکسری آزمایشاتی نظیر؛ سی تی اسکن ، ام آر آی ، سونوگرافی،سیستوسکوپی،  نمونه ادرار، بیوپسی، اشعه ایکس، آزمایش یورودینامیک و ...به صورت اصولی تشخیص می دهد.

پس از تشخیص درست، متخصص اورولوژی با توجه به شرایط بیمار، نوع بیماری و شدت آن، یکی از درمان های چون؛ تجویز آنتی بیوتیک ها، ارزیابی دوره ای فعال، شیمی درمانی،  درمان هورمونی و عمل جراحی را مورد توجه قرار می دهد.

مراجعه به یک متخصص اورولوژی به علت تخصصی بودن این رشته سبب تشخیص سریع تر و درمان موثرتر مشکلات اورولوژی خواهد شد لذا در صورت بروز هر یک از بیماری کلیه و مجاری ادراری بهتر است به جای مراجعه به پزشکان عمومی و سایر پزشکان متخصص، به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید در ادامه نیز به معرفی پزشکان ومتخصصان کلیه ومجاری ادراری خواهیم پرداخت.

 

بهترین پزشکان و متخصصان کلیه و مجاری ادراری در ایران کدام اند؟

با مراجعه به وب سایت پذیرش 24 می توانید به راحتی به لیستاسامی تعداد بسیار زیادی از متخصصان کلیه و مجاری ادراری سراسر کشوردست یابید.

متخصصان کلیه و مجاری ادراری پذیرش 24 از بهترین پزشکان ایران هستند که از طریق سایت می توان جهت ویزیت حضوری و ویزیت آنلاین، از آنها نوبت رزرو کرد.

ویزیت حضوری توسط متخصصان کلیه و مجاری ادراری برای بیمارانی لازم است که حتما باید مورد معاینه قرار گرفته و آزمایشات تشخیصی را انجام دهند، تا بتوان بهترین درمان را برای درمان مشکلات و بیماری آنها لحاظ نمود.

ویزیت آنلاین یا مشاوره آنلاین نیز در مواردی که فرد به پزشک متخصص دسترسی ندارد و می خواهد از نظرات پزشکی متخصص استفاده نماید، بسیار روش مناسبی جهت دریافت خدمات آنلاین پزشکی است.

 

 

با دریافت مشاوره آنلاین از متخصصین کلیه و مجاری ادراری می توان جواب آزمایشات را تفسیر کرد، از پزشک در خصوص بیماری مجاری ادراری توصیه های لازم را دریافت کرد و همچنین بسیاری از نگرانی های و استرس های بیمار با مشورت از پزشک و دریافت راهنمایی های لازم برطرف خواهد شد.

در مواردی که مراجعه به پزشک متخصص اورولوژی ضروری نیست، دریافت مشاوره آنلاین پزشکی برطرف کننده نیاز بیماران خواهد بود لذا در برخی موارد مراجعه حضوری به متخصص اورولوژی بی مورد است.

 

چگونه بهترین پزشکان و متخصصان کلیه و مجاری ادراری در ایران را انتخاب کنیم؟

کاربران وب سایت پذیرش 24 می توانند در صفحه مربوط به هر یک از پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادراری، اطلاعات کاملی را در رابطه با پزشک به دست آورند، از سوابق تحصیلی و طبابت گرفته تا آدرس و شماره تماس مطب پزشک، همه و همه در بخش معرفی پزشکان سایت به صورت جامع درج شده است. همچنین کاربران با ثبت نظرات خود، در خصوص کیفیت خدمات آنلاین پزشکی ارائه شده، به خوبی شما را در انتخاب بهترین متخصص اورولوژی راهنمایی خواهند کرد.

اگر چه تمامی متخصصین کلیه و مجاری ادراری پذیرش 24   از بهترین های سراسر کشور در رشته خود هستند، اما هر کاربر می تواند بر طبق اولویت معیارهای خود، بهترین پزشک متخصص اورولوژی را جهت دریافت خدمات حضوری یا آنلاین پزشکی انتخاب نماید.

 

 

چگونه از متخصص اورولوژی پذیرش 24 مشاوره آنلاین دریافت کنیم؟

به منظور دریافت مشاوره آنلاین از هر یک از متخصصین سایت، باید حق مشاوره را از طریق کارت های عضو شتاب بانکی پرداخت نمود، پس نوبت مشاوره برای شما به صورت آنلاین رزرو خواهد شد.

با فرا رسیدن زمان مشاوره، کاربر از طریق تماس تلفنی یا متنی می تواند با پزشک در مورد مشکلات و بیماری کلیه و مجاری صحبت کند و راهنمایی های لازم را دریافت کند. همچنین در مواردی که نیاز به تفسیر آزمایش و سایر مستندات پزشکی است، کاربر با ارسال تصاویر آنها به پزشک می تواند از توضیحات پزشک در خصوص تشریح مستندات پزشکی بهره مند شود.

کاربران بدون محدودیت می توانند از یک یا چندین پزشک مشاوره آنلاین دریافت کنند، بدین ترتیب به راحتی می توان از نظرات کارشناسانه چندین متخصص در رابطه با بهترین روش درمان، بهره مند شد.

 

دیدگاه / پاسخ