حالت شب
  • Tuesday, 19 March 2024
ایمان شفیعی :رسالت امروز ما باز کردن راه رفاه مردم و آبادانی شهرهاست

ایمان شفیعی :رسالت امروز ما باز کردن راه رفاه مردم و آبادانی شهرهاست

 

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: رسالت امروز ما باز کردن راه رفاه مردم و آبادانی شهرهاست. ایجاد اشتغال و سهولت ازدواج برای جوانان است.

ایمان شفیعی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: امروز مثل دوران دفاع مقدس، نیک‌آباد به مردان غیرتمندی نیاز دارد که خالصانه و بدون چشمداشت کمر همت ببندند و با بارقه‌ای از نام و یاد سردارانی همچون شهید داود رضوانی و شهید رضا نوذری و ده‌ها دلاور پرآوازه دیگر به خاک اجدادی خود خدمت کنند و افتخارآفرین شوند. امروز سنگر دفاع ما در اقتصاد و تأمین معیشت مردم است.

وی بیان داشت: اگر نتوانیم در مدیریت شهری، شهری بانشاط ایجاد کنیم و زمینه تفریح، ورزش و شادی مردم را هموار نکنیم، نمی‌توانیم انتظار پیشرفت موفقیت در اقتصاد و کشورداری هم داشته باشیم. نیروی کار پویا که ضامن تولید و توسعه کشور است باید شاد و سرحال و باانگیزه باشد و مدیریت شهری در ایجاد نشاط اجتماعی در سنگر نخست ایستاده است.

شفیعی درحوزه گردشگری گفت: پیشنهاد ایجاد یک دهکده تفریحی، توریستی، اقامتی را می‌دهم، همبستگی چند سرمایه‌گذار و حمایت مسئولین می‌تواند این دهکده را ایجاد کند و به‌عنوان پایلوت گردشگری منطقه این دهکده می‌تواند محل استقرار تورهای گردشگری، بوم گردی، کویر پیمایی و... بشود.

وی بیان داشت: حتی در کمترین امکان هم با ایجاد یک تعاونی اعتباری و جذب سرمایه‌های کوچک مردمی می‌توان به احیای ظرفیت‌های این شهر کمک کرد.

یک عضو سازمان نظام‌مهندسی عمران کشور اظهار داشت: ایجاد بازارچه صنایع‌دستی و راسته فعالیت و احیای صنایع‌دستی این شهر هم می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خوب و خداپسندانه باشد.

وی گفت: نیروی کار بومی و جوانان غیور و باپشتکارِ نیک‌آبادی بزرگ‌ترین سرمایه این شهر هستند، اگر یک صنایع تولیدی خوب که بتواند چند صد نیرو استخدام کند در این شهر ایجاد شود به‌طور حتم ازنظر حمایت مردم و مدیران شهر و پشتوانه نیروی کار با هیچ مشکلی روبرو نمی‌شود. تنها باید این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی شود. مثلاً یک صنایع تبدیلی کشاورزی، صنایع بسته‌بندی محصولات غذایی که به سرمایه زیادی هم نیاز ندارد، به‌راحتی قابل انجام است.

دیدگاه / پاسخ