حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
برای عمل بلفاروپلاستی در اصفهان به کجا مراجعه کنیم

برای عمل بلفاروپلاستی در اصفهان به کجا مراجعه کنیم

 

تمایل به زیبایی و جوانی در طبیعت ذات انسان بوده و هست و غالب افراد در جستجوی راهی برای جوان تر شدن چهره بوده اند . جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از راه های بازگشت جوانی به صورت است که طی آن  چربی های اضافی زیر پوست پلک برداشته می شود. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن چربی های اضافی پشت پلک شده و به باز شدن چین و چروک های اطراف آن کمک می کند  که در شادابی و جوانی چهره  نقش بسیار موثری دارد.
جراحی برداشتن پلک همواره جنبه زیبایی ندارد و در بسیاری موارد کاملا یک عمل درمانی محسوب میشود تا از خطرات احتمالی که ممکن است به چشم و بینایی وارد شود جلوگیری گردد. قبل از اقدام و تصمیم گیری برای انجام این روش باید با یک پزشک و جراح مشورت کنید و نمونه کارهای قبلی آن را مشاهده نمایید تا تمامی ابهامات و سوالاتتان رفع شود .

دکتر رضا معینی یکی از پزشکان برجسته اصفهان است که می تواند شما را در یک  جلسه مشاوره حضوری در کلینیک زیبایی روژا به  آگاهی کامل و انتخاب درست سوق دهد .
این جراحی معمولا بصورت سرپایی در مدت 2 الی 3 ساعت انجام می شود و فرد بلافاصله پس از آن به خانه باز می گردد و به ندرت ممکن است برای نتیجه گیری بهتر و رسیدن به حالت دلخواه جراحی لیفت پلک در دو مرحله انجام شود.

دکتر رضا معینی که فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رشته پزشکی و  در رشته تخصصی پوست ، مو و زیبایی است دارای بورد تخصصی پوست ، مو ، زیبایی بوده و با سابقه موفق  در زمینه بیماری های پوستی و جراحی های سر پایی زیبایی  بلفارو پلاستی ، لیفت شقیقه ، جراحی سانترال لب ، تخلیه بوکال نت ، درمان ضایعات  پوستی و زگیل های تناسلی در کینیک زیبایی روژا به ویزیت مراجعان و راهنمایی و مشورت مناسب آنها می پردازد
برای ارتباط با این پزشک می توانید از کلینیک زیبایی روژا درخواست وقت ویزیت نمایید و این عمل زیبایی را با پرداخت منعطف و اقساطی  با دستان  دکتر معینی انجام دهید
 

 

 

کلینیک زیبایی روژا
  • اصفهان ، خیابان پروین ، نرسیده به پل سرهنگ.طبقه سوم  درمانگاه  ثامن الائمه ، کلنیک تخصصی زیبایی روژا
  • 03135815331
  • 09338078745
  • www.roja-clinic.ir
  •     اینستاگرام کلینیک روژا rojaclinic_

 

 

رپرتاژ

 

دیدگاه / پاسخ