حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
بهارستان به بخش مستقل از اصفهان مبدل میشود

شهر بهارستان مستعد تبدیل شدن به یک بخش مستقل است و پیگیری های لازم در این خصوص با جدیت بیشتری انجام شود.

فرماندار اصفهان

بهارستان به بخش مستقل از اصفهان مبدل میشود

 فرماندار اصفهان  رشد نرخ جمعیت در بهارستان را بالاتر از میانگین شهری اعلام کرد و گفت: 20 هزار دانش آموز در شهر بهارستان ساکن هستند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، سیستانی اظهار داشت: شهر بهارستان مستعد تبدیل شدن به یک بخش مستقل است و پیگیری های لازم در این خصوص با جدیت بیشتری انجام شود.

سیستانی افزود: باتوجه به پیشرفت شهر بهارستان، برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت درخصوص فضای آموزشی در این شهر، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: فضای آموزشی در این شهر محدود است و دستگاه های ذی مدخل ظرف چند روز آینده نسبت به تشکیل نشستی پیرامون تکمیل دو مدرسه نیمه تمام و تعیین تکلیف یک مدرسه استیجاری در بهارستان اقدام نمایند.

وی با تأکید بر اهمیت پیش بینی مراکز، امکانات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی متناسب با جمعیت بهارستان، گفت: با همکاری دستگاه های ذی مدخل و جذب و مشارکت خیرین بسترهای لازم برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مورد انتظار مردم این شهر فراهم و مشکلات و موانع موجود در این حوزه مرتفع گردد.


بیشتر بخوانید؛

سیستانی : کوهپایه ، شهرستان میشود


سیستانی با اشاره به اصلاح و بهسازی ورودی بهارستان، افزود: مشکلات مربوط به روشنایی، استانداردسازی و پل هوایی اتوبان خلیج فارس و جاده قلعه شور در نشستی با حضور دستگاه های ذی مدخل مرتفع و اقدامات مقتضی پیرامون اصلاح و بهسازی ورودی بهارستان صورت پذیرد.

وی اذعان داشت: اقدامات مقتضی جهت استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر بهارستان انجام و زیرساخت های فرهنگی-اجتماعی بالاخص اماکن ورزشی این شهر فراهم گردد.

فرماندار اصفهان افزود: شورای ورزشی با محوریت اداره ورزش و جوانان در بهارستان تشکیل و با استفاده از ظرفیت های موجود، اقدامات لازم پیرامون ارتقاء سطح ورزش صورت پذیرد.

سیستانی ادامه داد: مکاتباتی با صدا وسیمای مرکز اصفهان انجام و اقدامات لازم درخصوص استقرار دفتر واحد خبر برای پوشش اخبار بهارستان انجام گردد.

دیدگاه / پاسخ