حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
انتخاب یک دکتر بینی خوب و مجرب در اصفهان

انتخاب یک دکتر بینی خوب و مجرب در اصفهان

عمل بینی استخوانی در اصفهان یکی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی است که افراد بسیاری تمایل به انجام آن را دارند. عمل بینی معمولا  یکی  از دشوارترین و حساس ترین جراحی های زیبایی است که شاید غالب مردم به انجام آن فکر کرده اند  اما  با پیشرفت تکنولوژی و پزشکان ماهر در ایران رسیدن به  بهترین نتیجه بسیار قابل دسترس شده .
هر شخصی که اقدام به جراحی بینی می کند ، حتما برای دریافت بهترین نتایج زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بینی و اطمینان از اثر بخشی  آن کرده است. انتخاب یک جراح خوب و مجرب می تواند نقش اساسی در رسیدن به فرم دلخواه بینی و نتایج آن داشته باشد .
با انتخاب یک دکتر بینی خوب و مجرب در اصفهان می توانید به مطلوب و ایده آل بودن نتایج رینوپلاستی امیدوار باشید و برای همین هست که اکثر متقاضیان جراحی بینی  به دنبال بهترین پزشکان می گردند اما چون با ویژگی های یک جراح خوب آشنا نیستند نمی توانند پزشکی را انتخاب نمایند. 
دکتر  محمد سرور یکی  از بهترین و متبحر ترین جراحان بینی اصفهان در کلینکی روژا  است که  قصد داریم به شما معرفی کنیم  .
دکتر محمد سرور جراح زیبایی گوش ، آندوسکوپی سینوس ، جراحی زیبایی بینی ، جرحی پلک ، جراحی گردن ، اتو پلاستی است که  جزو بهترین دکتر جراحی بینی اصفهان می باشند و  با مهارت و تجربه بسیار عالی خود توانسته افرادی که تا به امروز به کلینیک روژا جهت انجام عمل بینی مراجعه کرده اند را به نتیجه دلخواه خود برساند. 
دکتر سرور فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رشته پزشکی و  همچنین  در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی است که دارای بورد تخصص گوش و حلق و بینی بوده و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یک جراح باتجربه و ماهر در انواع جراحی های زیبایی و درمانی گوش و حلق و بینی است .
اگر  شما هم به جراحی زیبایی بینی فکر می کنید  به شما پیشنهاد می کنیم این  عمل جراحی را در کلینکی زیبایی روژا و  با دکتر سرور تجربه کنید و از بهترین نتایج بهره مند شوید. در صورت تمایل می توانید نمونه کار های بیشتر دکتر سرور را در سایت و اینستاگرام کلینک روژا مشاهده کنید .
 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
کلینیک زیبایی روژا
  • اصفهان ، خیابان پروین ، نرسیده به پل سرهنگ.طبقه سوم  درمانگاه  ثامن الائمه ، کلنیک تخصصی زیبایی روژا
  • 03135815331
  • 09338078745
  • www.roja-clinic.ir
  •     اینستاگرام کلینیک روژا rojaclinic_

 

رپرتاژ 

 
 

دیدگاه / پاسخ