حالت شب
  • Monday, 16 September 2024
دهمین کنگره سراسری تازه های درماتولوژی، لیزر و جراحی پوست در اصفهان برگزار می شود

دهمین کنگره سراسری تازه های درماتولوژی، لیزر و جراحی پوست در اصفهان برگزار می شود

 

دهمین کنگره سراسری تازه های درماتولوژی ، لیزر و جراحی پوست اصفهان  از تاریخ ۲۴ الی ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، انجمن‌متخصصین پوست، اساتید گروه پوست اصفهان و مرکز تحقیقات بیماری های پوست و سالک  در محل هتل عباسی– تالار آیینه  برگزار می‌گردد.

دکتر فرزانه دانش دبیر اجرایی کنگره در این خصوص گفت : این کنگره برای دهمین بار در اصفهان و  با هدف افزایش آگاهی فراگیران با تازه های درماتولوژی ، روشهای جدید درمان  ، تازه های دنیای  لیزر و جراحی های پوست برنامه ریزی شده است .

وی افزود:  بیش از ۴۰۰ متخصص پوست از سراسر کشور در این کنگره حضور خواهند داشت و برنامه های متنوعی برای این 3 روز پیش بینی شده که شامل ورکشاپ های عملی ، سخنرانی های تخصصی و آموزشی است و در بخش نمایشگاهی جنبی کنگره شرکت های مطرح و معتبر تجهیزات پزشکی ، دارویی و درمانی اقدام به معرفی توانایی ها و ظرفیت های خود خواهند نمود .

دکتر دانش با اشاره به مقالات دریافت شده دبیرخانه گفت : بیش از 30 مقاله تخصصی و به 8 مقاله برگزیده هیئت داوران ، با اهدای جوایز ارزنده ای تقدیر می گردد و تلاش کردیم به پیشکسوتان این حوزه نیز توجه ویژه ای داشته باشیم و در همین راستا از زحمات دکتر شهلا انشائیه متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی) اصفهان و استاد و چهره ای تاثیر گذار در این عرصه تجلیل بعمل خواهد آمد .  

 

دبیر اجرایی دهمین کنگره کنگره سراسری تازه های درماتولوژی ، لیزر و جراحی پوست اصفهان در پایان گفت: ما در این 3 روز افتخار میزبانی از همکاران عزیزمان را داریم که از سایر شهرها خود را به اصفهان رسانده اند و در بخشی از برنامه تور اصفهانگردی پیش بینی شده تا این عزیزان از مکان های دیدنی و تاریخی اصفهان بازدید و با جاذبه های نصف جهان بیشتر آشنا شوند . 

 

دکتر دانش به بار علمی این کنگره اشاره کرد و گفت :این کنگره شامل امتیاز باز آموزی برای شرکت کنندگان  است .

 

 

 
 
 

برچسب ها

دیدگاه / پاسخ