حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
سمیه ترابی:علم بهتر است یا سیاست؟+گزارش بدون سانسور

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به این سوال که علم بهتر است یا سیاست گفت: داشتن علم سیاسی و متخصص بودن هر دو برای مدیریت شهری لازم است اما نباید ادم سیاسی بود.

کارشناس ارشد برنامه‌ریزی آموزشی

سمیه ترابی:علم بهتر است یا سیاست؟+گزارش بدون سانسور

 

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به این سوال که علم بهتر است یا سیاست گفت: داشتن علم سیاسی و متخصص بودن هر دو برای مدیریت شهری لازم است اما نباید سیاسی و وابسته به جریانات سیاسی بود.

سمیه ترابی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: برای مدیریت شهری بهتر است از مدیران بومی و کاربلد که مشکلات شهر را از نزدیک لمس کردند، استفاده شود.

وی با بیان اینکه اصفهان از امکانات و پتانسیل های ویژه ای برخوردار است که باید از آن استفاده بهینه ای کرد، ادامه داد: مدیریت شهری به گلکاری و نظافت شهری نیست بلکه شهری که عاری از آلودگی است و فراهم کردن امکانات بالای رفاهی و ورزش های همگانی برای شهروند نشان از مدیریت شهری است.

کارشناس ارشد برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: اگرچه ورود افراد با تجربه در هر عرصه کمک شایانی به مدیریت هرچه بهترشهری می کند اما اگر صرفا افراد باتجربه ورود پیدا کنند تنها شاهد یک سیستم مدیریت چرخشی خواهیم بود که از نقطه ای به نقطه ای دیگری میروند.

وی از ویژگی های یک شورای قوی را داشتن توان اجرا، مدیریت و تصمیم گیری ، قدرت ریسک پذیری بالا و مطالبه گری و داشتن روحیه تعامل و انتقادپذیر و عاشق مردم اصفهان بودن و نسبت به شهروندان حس مسئولیت داشتن و اهل عمل بودن نه شعار معرفی کرد.

دیدگاه / پاسخ