حالت شب
  • Sunday, 19 May 2024
لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد

لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد

لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌های اقامت در این شهر هستند. این دسته از هتل‌ها همواره بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مسافران ارائه ‌می‌دهند و سعی دارند تا اقامتی به یادماندنی را برای آنها به ارمغان بیاورند. در بین انواع گزینه‌هایی که به عنوان هتل مشهد در دسترس دارید، هتل‌های لوکس و لاکچری هزینه بیشتری برای اقامت دریافت خواهند کرد؛ اما از طرفی دیگر خدماتی با کیفیت را به شما ارائه خواهند داد. در ادامه این مطلب برای بررسی برخی از بهترین هتل‌های لوکس مشهد با ما همراه باشید، تا مروری بر خدمات، امکانات، ویژگی‌ها، آدرس‌شان و... داشته باشیم.
 هتل های لوکس مشهد

هتل درویشی: مدرن‌ترین هتل مشهد

هتل درویشی یک هتل 5 ستاره در مشهد است که به خاطر ویژگی‌هایی که دارد جزو مدرن‌ترین هتل‌ها و لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد محسوب می‌شود. برای ساخت اتاق‌های هتل درویشی مشهد از معماری تمدن‌های مختلف ایده گرفته شده است. واحد‌های این هتل شامل: دوبلکس عرب چهار تخته، پنت هاوس آسیا دو تخته، پنت هاوس رُم دو تخته، دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس هند چهار تخته، دوبلکس چین چهار تخته، دوبلکس مصر چهار تخته، دوبلکس ایران اسلام چهار تخته، دوبلکس ایران اسلام چهار تخته است.

از امکانات رفاهی آن می‌توان به رستوران روف گاردن همراه با منوی متنوع از غذا‌های چینی، ایتالیایی، فرانسوی، ایرانی و همینطور رستوران اتریوم که سقف شیشه‌ای منحصر به فرد دارد و منوی آن شامل انواع غذا‌های فرنگی و ایرانی می‌شود اشاره کرد. امکانات سرگرم ‌کننده آن شامل مواردی نظیر: سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و فیش اسپا است. این هتل دارای فضای سبز چشم نواز و مرکز خرید جهت خرید سوغاتی و سایر لوازم برای مسافران است.

قیمت هتل درویشی بستگی به نوع اتاق دارد اما به طور کلی قیمت آن از شبی 2,000,000شروع شده و به شبی 15,251,000 تومان می‌رسد.

فاصله هتل درویشی تا حرم مطهر امام رضا(ع) یک کیلومتر و 400 متر است. به صورت پیاده 20 دقیقه با حرم فاصله دارد.

آدرس هتل درویشی: مشهد، واقع در خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26.

شماره تماس هتل درویشی: 05138080000

هتل قصر: هتل درجه یک مشهد

هتل قصر یک هتل بین‌المللی در مشهد است. این هتل از نزدیک‌ترین هتل‌های لوکس‌ مشهد به حرم مطهر محسوب می‌شود. معماری اتاق‌های این هتل درجه یک مشهد شامل مدل‌های قاجاریه، هخامنش، کلاسیک، لاکچری، آپارتمان دوخوابه امپریال و سوئیت‌های پرزیدنت می‌شود.

امکانات تفریحی هتل قصر عبارتند از: استخر، سونا، سالن ماساژ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و جکوزی. امکانات رفاهی آن شامل مواردی مانند: صرافی، ترانسفر رفت و برگشت، مرکز خرید و خدمات پزشکی هست. هتل قصر 4 رستوران دارد: رستوران مرسده، رستوران قصر، رستوران دریایی و سنتی است که منوی متنوع و غذا‌های لذیذی دارد.

قیمت هتل بین‌المللی قصر بستگی به نوع اتاق دارد اما ارزان‌ترین اتاق آن از شبی 2,600,000 شروع شده و گران‌ترین اتاق شبی 24,900,000 تومان است.

فاصله هتل بین‌المللی قصر تا حرم 1 کیلومتر است و به صورت پیاده 15 دقیقه طول می‌کشد تا به حرم برسید.

آدرس هتل بین‌المللی قصر: مشهد، واقع در خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16.

شماره تماس هتل قصر: 05138090000

هتل قصر طلایی: بهترین هتل مشهد 5 ستاره

هتل قصر طلایی از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است. معمولاً از هتل قصر طلایی به عنوان لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد برای ماه عسل یاد می‌شود. سوییت‌های هتل قصر طلایی مشهد شامل مدل قاجاری، پرنسس، جونیور، سینیور و وسترن به علاوه آپارتمان رویال و اتاق کودک است.

امکانات تفریحی آن شامل وسایل بدنسازی، استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن بیلیارد و اتاق بازی برای کودکان می‌شود. لازم است ذکر کنیم استفاه از خدمات استخر آن، رایگان است و استخر بسیار تمیزی دارد. امکانات خدماتی آن شامل ترانسفر رفت و برگشت، سرویس حرم و فروشگاه جهت رفاه حال مسافران است. این هتل 5 رستوران با تنوع غذایی بسیار بالا دارد. نام این رستوران‌ها عبارت است از: رستوران سنتی ترمه، رستوران ترنم، پنج قاره زوشا، پرستیژ و ضیافت که انواع غذا‌های فرنگی و ایرانی در آن‌ها طبخ می‌شود.

قیمت اتاق‌های هتل قصر طلایی از 2,355,000 تومان تا 12,360,000 است.

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم مطهر 2 کیلومتر است. با وسیله نقلیه مسافت آن را در مدت 3 دقیقه و بصورت پیاده 25 دقیقه می‌توان پیمود.

آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، میدان بسیج، بین امام رضا 34 و 36.

شماره تماس هتل قصر طلایی: 05138783214 هتل قصر بین المللی مشهد

هتل الماس 2: بهترین و لوکس‌ترین هتل مشهد

هتل الماس 2 از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد است. به این دلیل که به عنوان لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد نیز شناخته می‌شود، افراد مشهوری در این هتل اقامت داشته‌اند. معماری اتاق‌های آن به سبک امپریال جونیور هند، آفریقا، روسیه و تایلند است؛ سوئیت‌های پرزیدنت به سبک صفویه، ترکیه و ایران باستان و اتاق‌های امپریال سوپریور به سبک ایتالیا، ترکیه و عرب و سوئیت هانی مون رویال طراحی شده‌اند.

امکانات رفاهی آن شامل سونا، استخر، جکوزی و ماساژ است. رستوران آن شامل کافه رستوران روف گاردن به همراه رستوران پانوراما است. داخل هتل بازارچه اختصاصی تعبیه شده است که برند‌های معتبری را در خود جای داده.

قیمت اتاق‌های هتل الماس 2 از شبی 2,355,000 هزار تومان شروع شده و قیمت اتاق‌های پرزیدنت به 7,690,000 تومان هم می‌رسد.

فاصله تا حرم رضوی 1.5 کیلومتر است و پیاده 15 دقیقه طول می‌کشد.

آدرس هتل الماس2: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20.

شماره تماس هتل الماس 2: 05131414000

قیمت هتل‌های لوکس مشهد نزدیک حرم

لیست لوکس‌ترین هتل ‌های مشهد که نزدیک حرم و زیر 15 دقیقه پیاده روی با حرم فاصله دارند، به صورت کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • هتل قصر
  • هتل اترک
  • هتل مدینه الرضا
  • هتل تلغدیر
  • هتل الماس نوین
  • هتل قصر طلایی
  • هتل درویشی
  • هتل سی نور
  • و...

هر کدام از این هتل‌ها دارای یک سری از خدمات و ویژگی‌های خاص هستند که با توجه به آن ها و نوع اتاق و تعداد روز قیمت آن ها متفاوت است. می توانید قیمت های به روز اتاق ها را از سایت های معتبر رزرو هتل چک کنید.

هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

 
 
 

دیدگاه / پاسخ