حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
محدودیتی در اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان وجود ندارد

محدودیتی در اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان وجود ندارد

جعفر مطلب‌زاده اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در قالب طرح‌های مختلف تسهیلات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این تسهیلات از محل منابع بند «الف و ب» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، برای شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی که دارای پروانه حقوقی هستند، پرداخت می‌شود تا بتوانند طرح‌های فناورانه خود را اجرایی کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان افزود: این تسهیلات در قالب حمایت از توسعه اشتغال در شرکت‌های فعال حوزه فاوا شامل شرکت‌های نوپا و غیرنوپا، حمایت از توسعه پلتفرم‌های کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و حمایت از آموزش پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین توانمندسازی و کاریابی نیروی انسانی و برگزیدگان رویدادهای نوآوری در حوزه فاوا، حمایت از توسعه بسترهای آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحدهای صنفی و کسب و کارهای متداول و سنتی، حمایت از طرح‌های ملی ویژه، تامین سرمایه در گردش شرکت‌های فناوری اطلاعات و حمایت از توسعه فعالیت‌های دفاتر پیشخوان خدمات دولت و خدمات ارتباطات و اطلاعات روستایی از دیگر اهداف پرداخت تسهیلات است.

مطلب زاده خاطرنشان کرد: نرخ بهره این تسهیلات ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۳۶ ماه پس از دوره تنفس یکساله خواهد بود.

دیدگاه / پاسخ