حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
افراد 65 ساله به بالا خدمات بستری رایگان دریافت می کنند

به مناسب عید مبعث در راستای تأمین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبین، سه خدمت به بیمه شدگان ارائه میشود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

افراد 65 ساله به بالا خدمات بستری رایگان دریافت می کنند

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: خدمات بستری بیمه شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان های دولتی سراسر استان صفر شد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، اعتصام پور از ارائه 3 خدمت دیگر به مخاطبین سازمان همزمان با عید سعید مبعث در راستای تأمین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبین خبر داد و افزود: در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبین سازمان و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات مورد نیاز، همزمان با عید سعید مبعث (21 اسفند‌ماه) طرح حمایت مالی از کلیه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان در قالب 3 طرح آغاز خواهد شد.

وی به رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر استان اشاره کرد و افزود: این خدمت به منظور تسهیل روند درمان  افراد میانسال حتی شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی می‌باشد ارائه شده است.

اعتصام پور به آخرین خدمت ارائه شده تحت عنوان محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی  اشاره کرد و گفت:  بر این اساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED (اداره کل تجهیزات پزشکی) در چارچوب ضوابط مربوطه توسط سازمان تامین اجتماعی قابل پرداخت است.

وی از رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی کلیه شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌ها می‌باشد به عنوان یکی از مهمترین خدمات ارائه شده به مناسبت مبعث پیامبر اسلام یاد کردند.

دیدگاه / پاسخ