حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
تب، ضعف، بدن درد و سرگیجه از عوارض موقتی واکسن کرونا

هر گونه واکسن کرونا در بازار سیاه تقلبی است و باید مردم در این عرصه هوشیار

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت استان اصفهان

تب، ضعف، بدن درد و سرگیجه از عوارض موقتی واکسن کرونا

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در حال حاضر واکسن کرونا به 5 هزار و 684 نفر تزریق شده است و درد محل تزریق، تب ، ضعف، بدن درد و سرگیجه از عوارض موقتی واکسن کرونا است.

رضا فدایی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: پرسنل و کادر درمانی که واکسن کرونا دریافت کردند از زمان تزریق تا حدود یکماه دیگر هر گونه تغییر و تحولی شکل بگیرد، لازم به محل خدمتشان مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی علائم نگران کننده است، گفت: به هنگام واکسیناسیون عموم جامعه، اطلاعات جامع و هشدارها داده میشود.


بیشتر بخوانید؛

بدن درد از عوارض اصلی واکسن کرونا روسی است/ شناخت 30 عارضه از واکسن کرونا روسی


مدیر گروه مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه خیلی فاصله هست که به زمان واکسیناسیون عامه جامعه برسیم ،اعلام کرد: در حال حاضر واکسن کرونا روسی به کادر بهداشتی و درمانی تزریق میشود.

وی با اشاره به اینکه مقرر بود تا پایان اسفندماه تمامی کادر بهداشت و درمان واکسن کرونای روسی را دریافت کنند اما با وجودی که کمتر از 15 روز گذشته باقی مانده ، بالغ بر 15 هزار نفر از پرسنل بیمارستانی و هزاران نفر از حوزه بهداشت باقی مانده است.

فدایی بیان داشت: منتظر بار جدید از واکسن کرونای روسی هستیم.

وی با بیان اینکه هر گونه واکسن کرونا در بازار سیاه تقلبی است و باید مردم  در این عرصه هوشیار باشند، اضافه کرد: در اصفهان تاکنون گزارشی ارائه نشده است.

دیدگاه / پاسخ